مایکروسافت 6 لومیای جدید آماده می‌کند
نوشته شده توسط : محمود مختاری

چندی است که پرچمدار ویندوزی جدیدی در دنیای تلفن‌های هوشمند معرفی نشده است، اما به نظر می‌رسد به‌زودی یک پرچمدار ویندوزفونی خواهیم دید. به‌گفته حساب کاربری evleaks@ در توییتر، مایکروسافت در حال تدارک ۶ تلفن لومیاست که یکی از آنها فلش برای دوربین سلفی نیز دارد.

اگر اهل دنبال کردن اخبار تکنولوژی باشید، حتما تاکنون اسم evleaks@ را در تصاویر لورفته از گوشی‌ها دیده‌اید. evleaks نام حساب کاربری شخصی به‌نام ایوان بلاس است که در گذشته به لو دادن اطلاعات و عکس گوشی‌های معرفی‌نشده مشهور بود. البته پس از مدتی خودش را از این کار بازنشسته کرد و اکنون دیگر به‌ندرت اطلاعاتی از گوشی معرفی‌نشده به‌دست ایوان بلاس درز می‌کند.

 

 

چندی پیش او توییتی با مضمون «آیا تلفن هوشمند ویندوزفونی با فلش برای دوربین جلویی وجود دارد؟» منتشر کرد و مدتی بعد از عرضه ۶ تلفن ویندوزی دیگر از مایکروسافت خبر داد که یکی از آنها برای دوربین جلو فلش دارد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری در رابطه با این تلفن‌های هوشمند، که مایکروسافت در حال توسعه آنهاست، وجود ندارد، اما حداقل می‌دانیم یکی از آنها پرچمدار خواهد بود. در میان تلفن‌های هوشمند ویندوزی مدت زیادی است که پرچمدار یا گوشی دیگری با دوربین فوق‌العاده ندیده‌ایم. در سویی لومیا ۱۰۲۰ در حال خاک خوردن است و در سویی دیگر لومیا ۹۳۰ وجود دارد که حتی زمان عرضه نیز از برخی پرچمداران اندرویدی آن زمان مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری داشت.

بعید نیست گوشی‌ای که برای دوربین جلو فلش دارد لومیا ۱۰۳۰ باشد؛ البته پیش‌تر تصویری از پنل شیشه‌ای صفحه نمایش لومیا ۱۰۳۰ لو رفته بود که در آن جایی برای فلش وجود نداشت. اگر آن تصویر واقعی باشد، لومیا ۱۰۳۰ از فهرست احتمالات تلفن ویندوزی همراه با فلش در جلو خط می‌خورد. از طرف دیگر، قبلا عکسی از بخش دوربین اصلی لومیا ۹۴۰ منتشر شده بود که نشان می‌داد سه فلش LED در بالای دوربین این دستگاه وجود دارد. بعید نیست چهارمین فلش LED این گوشی نیز در جلو دستگاه باشد!

منبع:جی اس ام





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: